måndag 1 juli 2013

Rock The Beach - Day 1

Onsdag

Jag har haft fyra helt fantastiska dagar i Helsingfors med Julia och fått uppleva kanske den bästa festivalen jag någonsin varit på. Jag tänker dela upp bilderna eftersom det finns en hel del och jag har inte orkat redigera alla än. Tyvärr fick man inte ta in systemkamera, så alla bilder e tagna med min lilla fjuttiga digikamera.

Området och stranden var helt underbara och tur med vädret hade vi också, bortsett från några korta regnskurar. Onsdagen var kanske allra mest intensiv, det fanns så mycket vi ville se. Det var galet hett men inte ska man klaga. Ett av mina favoritband, Parkway Drive, var först ut och de var helt fantastiska. Efteråt var det All Time Low, som var mitt favoritband i högstadiet. De herrarna är galna och deras gig var verkligen kul. Vi vadade i vattnet medan vi kollade in The Gaslight Anthem och efter det var det Stone Sour som tog över scenen. Green Day bjöd på lite allt möjligt och avslutade en helt perfekt dag.


 Parkway Drive


All Time Low

The Gaslight Anthem


Billy Talent


 Stone Sour


 Green Day


Anna-Sara

2 kommentarer:

  1. Lolol va ja börja skratt åt handen ena bilden på julia då de nå couple i bakgrunden som har värsta film love moment där bak o springer, hoppar o kramar varandra hahahah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Borde giffa deras moment! De finns fler bilder höhö

      Radera